Ruilen en retourneren

We zouden heel graag willen dat al onze producten voldoen aan je verwachtingen, maar dat is helaas onmogelijk. Soms werkt het product niet lekker of soms valt het 'live' gewoon tegen. Ruilen en retourneren hoort nu eenmaal bij shoppen. Wij respecteren je besluit en hopen dat we je met een ander artikel wel blij (hebben) kunnen maken.

Uiteraard hebben we ook het proces van retourneren zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Je kunt je producten heel gemakkelijk terugsturen via het Postkantoor of kosteloos terug brengen. Hieronder staan de voorwaarden en verschillende mogelijkheden.

Mocht u niet tevreden zijn over het product dan kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt en in originele verpakking ruilen of retourneren.

Ruilen

Als je iets wilt ruilen, dan dien u dit per email te laten weten. Het product dient u direct terug te sturen. Na ontvangst van het product zullen wij het nieuwe product opsturen. Een eventueel prijsverschil dient u bij te betalen of krijgt u terug gestort.

Speciale actieproducten uit de webshop of producten die speciaal besteld moeten worden en afgeprijsde webshopproducten (dit wordt duidelijk vermeld in de webshop en op je factuur) kunnen helaas niet worden geruild.

Retourneren

Als wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, in originele verpakking, zonder beschadigingen zal het aankoopbedrag vergoed worden, exclusief de verzendkosten van zowel de heen- als retourzending.

De retourgezonden items zijn op eigen risico voor de klant. Bij ‘aangetekend verzenden’ moet er door ons worden getekend voor ontvangst. Op deze manier bent u altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt.
De terugbetaling zal voldaan worden binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Let op: graag een briefje in het pakket meesturen met daarin uw naam, ordernummer, totaalbedrag, bankgegevens en reden van retour zodat we u snel van dienst kunnen zijn.

Voorwaarden ruilen en retourneren

  • Bestellingen van de webshop dienen binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling te worden teruggestuurd.
  • U dient dit direct te melden aan ons. 
  • Alleen onbeschadigde producten met de complete verpakking kunnen geretourneerd worden.

Beschadigd of verkeerd geleverd product

We vinden het erg vervelend als je een beschadigd of verkeerd geleverd product van ons hebt ontvangen. Om je klacht snel te kunnen afhandelen, verzoeken we je om het artikel direct naar ons terug te sturen.

De klacht zal binnen veertien dagen afgehandeld worden. Is de klacht gegrond, dan betalen wij het aankoopbedrag exclusief verzendkosten terug. Indien er vragen zijn naar aanleiding van je klacht, verwijzen wij naar de customer service.
Wanneer je het retourformulier kwijt bent, neem dan contact op met onze customer service.

Algemene vragen

Wanneer je een klacht hebt of andere vragen dan kunt u een mail sturen naar: info@sikkemaverpakking.nl of bellen met het telefoonnummer: 050 541 1441. Een vraag wordt binnen een termijn van 7 dagen behandeld vanaf de datum van ontvangst.

© Sikkema Verpakking, 2024. Ontwikkeld door Custom Website.