Garantie

 

Als consument heeft u recht op tenminste twee jaar garantie op uw productaankopen bij ons, mits voldaan wordt aan de algemene voorwaarden en het product niet uit onze koopjeshoek komt. Deze garantietermijn geldt onverminderd de wettelijke regelingen betreffende garantie en conformiteit. Mocht een product binnen de garantietermijn defect gaan, kunt u altijd rekenen op herstel of vervanging.

Voor zakelijke aankopen geldt echter de fabrieksgarantie. De garantie geldt enkel wanneer het product is gekocht via iDEAL of contant en pin. Voor alle hardware en software in ons assortiment gelden, naast de wettelijke garantietermijn, ook fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald.

Kosten voor reparatie
Indien er sprake is van een garantieafhandeling dan zijn er geen kosten verbonden aan de reparatie. Als het defect echter niet binnen de garantiebepalingen valt, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van val- stoot of waterschade, oneigenlijk gebruik of dat het product buiten de door de wet bepaalde garantietermijn valt, dan nemen wij contact met u op en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met de reparatie (tegen het aangegeven bedrag) of dus u afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt u uw product terugkrijgen met een eventuele rekening voor onderzoekskosten en/of transportkosten.

 

© Sikkema Verpakking, 2025. Ontwikkeld door Custom Website.